Ericdekruijk.reismee.nl

Berlijn

Hey!

1 dagje later vertrokken dan mijn bedoeling was... maar ik ben in Berlijn. Gisterochtend heeft mijn vader me afgezet op een tankstation in de buurt van Venlo. Het begin van het grote avontuur.

Ik zou nu een heel spannend verhaal kunnen vertellen over hoe moeilijk en zwaar het allemaal was, maar helaas. Ik had 3 liften nodig om in Berlijn te komen en de laatste heeft mij ook nog eens afgezet op de plek waar ik met een Couchsurfer had afgesproken. Verder een leuke avond gehad met verschillende Duitse, Italiaanse en Sloveense studenten.

Vandaag blijf ik nog een dagje in Berlijn en morgen ga ik op weg naar Krakau. Wellicht kan ik jullie daarna iets spannenders vertellen :)

Groet!

Reacties

Reacties

Mirka

hey Eric, fijn dat je nu al laat weten waar je zit. Ik hoop dat je verder ook zo makkelijk komt.

Joppe

Eric! Man, Berlijn! Pas op voor de vallenden muren

Oxana

nou ik had wel een spectaculairder verhaal verwacht! Maar succes nog met 'je 'avontuurtje'! ;)
maak er wat spannends van

Loes

Hee Eric!
Fab en ik stonden gister bij hetzelfde tankstation bij venlo denk ik... De treinen gingen niet, dus we gingen maar even naar Delft liften :P Is wel een klotelokatie man, komt geen hond! Maargoed, bij jou dus wel :P Ik hoop dat je het leuk hebt daar, en we wachten op je nieuwe verhalen!
Daaaaag!

Fab

Juist! Volgende keer sappige ontvoeringen en andere dronkemansverhalen!

ericdekruijk.reismee.nl

Fijn om een bericht te horen,vooral dat het tot heden
toe voorspoedig gaat.
Er komen nog veel werk/vakantiedagen, geniet ervan
en kijk goed uit. Groetjes. Mien en Mia.

miavanhest@live.nl

Fijn om een bericht te horen vooral dat het tot heden
toe voorspoedig gaat.
Geniet ervan en kijk goed uit. Gr. Mien en Mia

Dieke

Wat een opluchting! je hebt het al tot berlijn gehaald, dat had ik NOOIT verwacht ;) waren het lekkere studenten?

Trotski

De reacties op het eerste stuk vliegen binnen, wat dat betreft zit je gewoon op de standaard en ondergetekende doet er gewoon aan mee.

Nicky

Niet zo erg hoor, dat het een beetje goed begint, de ellende zal nog wel komen ;)

Marco

goed begin is het halve werk....

Roel

Ik heb nu al zin om de ellende te horen

Succes :p

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!